آماده لغو تمامی تحریم ها علیه ایران هستیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مستر سایت اینترنتی وزارت خارجه آمریکا “ند کنفرانس مطبوعاتی منظم جیانگ یو سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین با استقبال از مذاکرات ریاض و تهران گفت: ما از مذاکرات مستقیم عربستان و ایران استقبال می کنیم. امیدواریم این بحث به کاهش تنش کمک کند. هر دو کشور نقش سازنده ای دارند آه تو آنها باید نقش خود را در تامین امنیت منطقه ایفا کنند.

ندپرس وی با اشاره به توافق ایران و آژانس گفت: این اقدام مهمی است. این یک قدم فوق العاده است.

در مورد مذاکرات وین قیمت وی گفت: “یکی از پیشرفت‌های کوچک در مذاکرات این است که ما اکنون تفاهم مشترکی در مورد مسائل هسته‌ای داریم. اگرچه هنوز متنی نداریم، اما یک پیش‌نویس یا دستور کار برای بحث داریم. آن متن.” بنابراین این یک قدم مثبت است. فکر می کنم هنوز خیلی کار داریم. ما نمی توانیم این واقعیت را بپذیریم که ایران پای میز مذاکره است و در عین حال برنامه هسته ای خود را سرعت می بخشد.

مطابق با قیمتآنچه در مذاکرات اخیر تجربه کرده ایم پیشرفت است اما سرعت این رشد برای اجرای برجام کافی نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما همچنان بر این باوریم که هنوز فرصتی برای تمدید تعهد خود به شورای امنیت سازمان ملل به عنوان گزینه ای مناسب برای ما و سایر اعضای 1+5 داریم. این یک گزینه عالی برای جامعه بین المللی است، زیرا همچنان به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای ادامه خواهد داد.

قیمت او گفت: «ما آماده‌ایم تا تحریم‌های ایران را لغو کنیم. م لغو ممنوعیت برجام. ایرانی ها این را می دانند. این چیزی است که P5 + 1 می داند. این دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت کردیم. م. این در اصل یک است این فرمولی است که در سال 2015 و زمان حصول توافق تایید شد و در سال 2016، P5 + 1 و ایران اجرا شد. ما آماده رفع تحریم برجام هستیم، البته مگر اینکه ایران ثابت کند که بخشی از خاک برمه است و از نزدیک بر آن نظارت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید