مادورو پور آیتولا کامنه مرد خردمندی است / همه جهان از احیای سوریه در شگفت هستند



رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با المیادین گفت: مردم ونزوئلا علیه امپریالیسم آمریکا و متحدانش صحبت کرده اند و اکنون در مورد روابط با برخی کشورها از جمله ایران و سوریه صحبت می کنند.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در وضعیت بهبود اقتصادی به سر می برد. وی گفت: سال 2021 اولین سال رشد اقتصادی در این کشور از زمان اعمال تحریم های امپریالیستی آمریکا بود.

مادورو گفت: «ما بر لزوم بهبود نه تنها حریف بلکه تیم نیز تأکید کردیم. در نتیجه، ونزوئلا به آرامی در حال پیشرفت اقتصادی واقعی است و می‌خواهد به عنوان یک تیم با هم کار کنند و همه بخش‌های اقتصاد را بسیج کنند.

او گفت: من به عنوان رئیس جمهور باید قهرمان این مردم باشم. فیدل کاسترو رئیس جمهور کوبا به رئیس جمهور چاوز گفت که باید در هر شرایطی جنگید و باید تا انتها مبارزه کرد. ما ملتی هستیم که حملات امپریالیسم آمریکا و متحدانش در سراسر جهان را تحمل کرده ایم.

هو جین تائو، رئیس جمهور ونزوئلا به خوان گویدو، رهبر مخالفان گفته است که او یک شخصیت سیاسی “شکست خورده” است. امپریالیسم همچنین معتقد بود که ونزوئلا متعلق به اوست و می‌توانست توسط استعمار به عنوان رئیس جمهور منصوب شود. امپریالیسم و ​​فرانکنشتاین را باید در باتلاق رها کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه جداگانه ای با القاعده گفت: هیچکس در جهان از ما نمی خواهد فلسطین را تحویل دهیم. فلسطین در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همه جنایتکارانی که این جنایات را علیه مردم فلسطین مرتکب می شوند باید روزی تاوان آن را بدهند.

وی ادامه داد: حمایت من از فلسطین جهانی است و برای همیشه ادامه خواهد داشت. ما از جهان می خواهیم که فلسطین را تنها نگذارد. جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین بی سابقه است و کشتار زنان و کودکان غیرقابل بیان است.

وی با تاکید بر اینکه فلسطین به حمایت قوی و شجاعانه رهبران جهان نیاز دارد، گفت: فلسطین فریاد کمک می زند. فلسطین هر روز در معرض جنایت و خشونت قرار دارد و از آن حمایت می خواهد.

رئیس جمهور ونزوئلا در بخشی دیگر از این مصاحبه روابط ونزوئلا با سوریه را «شجاع، شجاع و جنگنده» توصیف کرد. او گفت: «سرنوشت سوریه مبارزه با تروریسم است.

وی افزود: مردم سوریه در 11 سال گذشته رنج های زیادی را متحمل شده اند و می دانند چگونه استقامت کنند و چگونه پیروز شوند. ارتش سوریه ممکن است علیه مردم سوریه و بشار اسد، رئیس جمهور سوریه شورش کند. سوریه بارها و بارها به طور کامل آزاد خواهد شد.

او گفت که جهان عرب و جهان از چگونگی احیای مادورو سوریه در سال های آینده شگفت زده خواهند شد.

مادورو گفت: روابط با جمهوری اسلامی ایران همیشه خوب بوده است.

او گفت که کمیته دولتی دو کشور روی این پروژه های جدید کار می کند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا از آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان «مردی عاقل و باهوش» تمجید کرده است.

مادورو شهید سردار سلیمان را مردی شجاع و خوش بین توصیف کرد: «خدا را شکر می کنم که او را پیدا کردم.

وی گفت: «سردار سلیمان مجبور بود با تروریست ها و جنایتکارانی که تظاهرات گسترده انجام می دادند، برخورد کند. او مرد شجاعی بود.

«سلیمان در آن زمان به ونزوئلا آمد و ما در مورد مناطق مختلف کهربا از جمله سیستم برق و همه چیزهایی که او صحبت کرد و اجرا کرد صحبت کردیم.

رئیس جمهور ونزوئلا ترور شهید قهرمان را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید