آیا ریه آهن برای بیماران مبتلا به CV-19!



آگهی. تا اواسط سال 2022، ریه های آهنی می توانند به بیماران CVD-19 کمک کنند تا بهتر نفس بکشند.

همانطور که توسط ISN و توسط IMAC گزارش شده است تیمی از مهندسان و پزشکان برای ساختن دستگاه تنفسی برای بیماران مبتلا به CVD-19 ارزان‌تر و آسان‌تر از تجهیزاتی است که در قرن بیست و یکم توسعه می‌یابد. کلاس.

Ian Gusbury، مدیر عامل Exsovent Charity که سال گذشته برای ایجاد این فناوری تأسیس شد، گفت.

این فناوری یک محرک فشار منفی بطنی است که برای کاهش فشار خارج از بدن برای انبساط بافت ریه و کارکرد آن به روشی شبیه به تنفس طبیعی عمل می کند.

فناوری تنفسی Exwent، مانند تنفس مصنوعی، نیازی به استراحت بیمار ندارد و از اکسیژن استفاده نمی کند. با این حال، ممکن است به بیماران به صورت جداگانه اکسیژن داده شود. این دستگاه ممکن است برای درمان بیماری هایی مانند ذات الریه، به ویژه در کشورهای در حال توسعه استفاده شود.

خوزه بری گفت: «این یک نمونه غیرعادی از همکاری مهندسان و پزشکان برای ایجاد این فناوری است. ما در حال توسعه فناوری خود در سطح جهانی و همکاری با کشورهای سراسر جهان هستیم.

وی افزود: این دستگاه در ابتدا برای کمک به بیماران مبتلا به CVD-19 طراحی شده بود، اما مزایای طولانی مدت آن بسیار زیاد خواهد بود. مردم می توانند از این دستگاه در خانه یا روستاهای دورافتاده استفاده کنند زیرا به حداقل اطلاعات پزشکی نیاز دارد.

توسعه دهندگان امیدوارند یک نسخه پوشیدنی سبک وزن ایجاد کنند تا به افراد مبتلا به طیف گسترده ای از بیماری ها کمک کند.

اکسون برای اولین بار در مارس 2020 به دستور دولت بریتانیا در مبارزه با میثاق-19 راه اندازی شد.

این دستگاه در حال حاضر برای تایید در دست بررسی است و می تواند تا اواسط سال 2022 به تولید تجاری برسد.

ژوزه مورینیو گفت: این دستگاه می تواند چند صد پوند قیمت داشته باشد که در مقایسه با هواداران 30000 هزار تومانی بسیار پایین است.

Invent با مشارکت گروه هوافضا و دفاع مارشال، خدمات مهندسی و ساخت و ساز را برای ساخت این دستگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید