نظرات بحث برانگیز محققان در مورد تأثیر واکسن ها بر Omron

محققان دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، گفته اند که هیچ یک از واکسن های موجود در حال حاضر ممکن است سرکوب کننده سیستم ایمنی نباشد.

به نقل از ایسنا و فناوری شبکه. یک مطالعه جدید توسط محققان دانشگاه کلمبیا با همکاری دانشمندان دانشگاه هنگ کنگ (HKU) شواهد بیشتری مبنی بر مصونیت گونه های امپرازول در برابر واکسیناسیون ارائه می دهد. این مطالعه که نیاز به واکسن‌ها و درمان‌های جدید را نشان می‌دهد، چگونگی توسعه این ویروس کرونا را پیش‌بینی می‌کند.

یکی از ویژگی های اصلی استرس امگا 3 تغییر در پروتئین های خوشه ای ویروس کرونا است.

کاهش قابل توجه در خنثی سازی نوترون آنتی بادی ها و واکسن ها

در این مطالعه جدید، آنتی بادی های واکسینه شده برای توانایی آنها در سرکوب استرس امگا 3 در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار گرفتند. آنتی بادی های مایع و ویروس های ویروس مانند که در آزمایشگاه تولید شده اند مورد آزمایش قرار گرفته اند.

آنتی بادی های مشتق شده از دو واکسن از چهار مورد رایج ترین واکسن ها، Modrena، Pfizer، Astrazenka، Johnson و Johnson، در سرکوب پیش سازهای امگا 3 موثر هستند. آنتی بادی ها کمتر توسط آنتی بادی هایی که قبلاً به دست آمده اند جدا می شوند.

واکسن های مبتنی بر RNA پیام رسان را می توان با مصرف یک دوز تقویت کننده بهتر محافظت کرد. با این حال، حتی آنتی بادی ها سطح پایینی از فعالیت خنثی سازی را روی آمیگدال نشان می دهند.

دیوید هو، مدیر مرکز تحقیقات ایدز Aaron Diamond گفت: «یافته‌های جدید نشان می‌دهد که افراد قبلاً آلوده و کاملاً واکسینه شده نیز در معرض خطر هستند. اومیکرون هستند. حتی یک تقویت کننده دوز سوم ممکن است نتواند از دریافت ریز مغذی ها به اندازه کافی جلوگیری کند، اما توصیه می شود واکسن را دریافت کنید زیرا همچنان از واکسن سود خواهید برد.

با توجه به نتایج سایر مطالعات خنثی و همچنین داده های اپیدمیولوژیک از آفریقای جنوبی و بریتانیا، نتایج این مطالعه نشان می دهد که دو دوز واکسن در گونه های نوظهور به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

اکثر آنتی بادی های مونوکلونال نمی توانند آمیگدال را از بین ببرند

هنگامی که آنتی‌بادی‌های مونوکلونال در شروع بیماری داده می‌شوند، می‌توانند بسیاری از افراد را از ابتلا به بیماری شدید کواد-۱۹ پیشگیری کنند، اما مطالعات جدید نشان می‌دهد که همه درمان‌ها در حال حاضر در حال استفاده هستند و بیشتر آنها در حال پیشرفت هستند، حتی اگر مؤثر باشند. ، تاثیر بسیار کمی روی میکرون دارند.

در یک مطالعه خنثی سازی با آنتی بادی های مونوکلونال، تنها یکی از آنها در آمیگدال بسیار فعال بود. یکی از انواع امپرازول به آنتی بادی هایی که در حال حاضر در عمل بالینی استفاده می شود کاملاً مقاوم است. محققان می گویند که اکنون این کامل ترین فرار از بی طرفی است که دانشمندان تاکنون دیده اند.

آزمایشگاه هو چهار جهش جدید را شناسایی کرد که به ویروس کمک می کند از آنتی بادی ها فرار کند. شاید این اطلاعات به طراحی راه های جدیدی برای مقابله با این استرس جدید کمک کند.

روش های جدید

او گفت: «دانشمندان باید واکسن‌ها و درمان‌هایی را ارائه کنند که بتواند نحوه توسعه ویروس را بهتر پیش‌بینی کند.

او گفت: «این غیرمعمول نیست که فکر کنیم SARS-CoV-2 یک یا دو جهش است.

این مطالعه در مجله Nature منتشر شد.

محققان دانشگاه آکسفورد متفاوت هستند.

به گزارش رویترز، یک مطالعه جدید از دانشگاه آکسفورد نشان می دهد که سه دوز آستروزنکا ممکن است در برابر اکسی کدون موثر باشد.

مطالعه روی واکسن استروژن، Vaczevria، نشان داد که پس از یک دوره سه‌دوز، سطح خنثی‌سازی میکروارگانیسم‌ها با میزان خنثی‌سازی ویروس کرونا پس از دو دوز برابر بود.

آسترازنکا گفت که محققان دانشگاه آکسفورد که این مطالعه را انجام دادند با محققانی که روی این واکسن کار کردند متفاوت بودند.

هرچه بیشتر در مورد امگا 3 بدانیم، بهتر متوجه می شویم که پاسخ سلول های T محافظت پایدار در برابر بیماری های جدی و بستری شدن در بیمارستان را فراهم می کند.

وی افزود: پس از ایمن سازی، آنتی بادی های ضد اکسی کدون بیشتر از آنتی بادی های کووید است.

اگرچه گزارش‌های اولیه Astrazenka مثبت بود، اما این شرکت گفت که با دانشگاه آکسفورد برای تولید واکسنی که قابل مقایسه با Ocamron باشد کار می‌کند و به تلاش‌های مشابه با سایر تولیدکنندگان واکسن می‌پیوندد.

مطالعه دانشگاه آکسفورد نمونه‌های خون افراد مبتلا به کووید-19، دو دوز و یک محرک، و افراد مبتلا به انواع دیگر اضطراب را در گذشته مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این مطالعه شامل نمونه هایی از 41 نفر بود که با سه واکسن علیه واکسن واکسینه شده بودند.

دانشمندان و دولت‌ها در تلاش هستند تا از واکسن‌ها و روش‌های درمانی برای تقویت ایمنی در برابر آمبولی استفاده کنند، زیرا محدودیت‌های جدیدی برای کنترل بیماری در سطح جهانی ایجاد می‌کند.

بریتانیا در اوایل این ماه از اعتصاب تقویت کننده حمایت کرد زیرا می دانست که دسته سوم به طور قابل توجهی ایمنی را به امگا 3 بازگرداند.

انتهای پیام/