زمان مبارزه با شر صهیونیست ها فرا رسیده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


وی در واکنش به تحولات اخیر فلسطین گفت: زمان آن فرا رسیده است که به ابتدا برگردیم و با شرارت صهیونیسم روی زمین مبارزه کنیم.

سایت خبری نذر وی با اعلام این خبر گفت: «یوسف الحساینهعضو خانه سیاسی فردوس فلسطین جنبش جهاد اسلامی توضیح مردمجمع آوری کنید“و”در فاصلهدر نابوس که شجاعانه و شجاعانه با هجوم شهر روبرو شد نیشینان آنها صهیونیست هستند و بیایید برای سیاره خود بجنگیم تا زیباترین قهرمانی را در برابر جنایتکاران نژادپرست به نمایش بگذاریم. زمانی که وحدت ملی در میدان محقق شود، استانداردها تغییر می کند و در اولویت قرار می گیرد. آ با قدرت و استقامت مشخص می شود.

با این حال، “آبو حمزم هشام، سخنگوی گردان مقدس جهاد اسلامی در توییتر به این وخامت اوضاع پرداخت. آباواشیک زندانی فلسطینی که 131 روز در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده است، می گوید که “به بی توجهی به دشمن ادامه داده است.” آباواش در حالی که او با مرگ دست و پنجه نرم می کند، میدان را در جهت دیگری حرکت می دهد.

قبل از گروه های مخالف فلسطین از جمله خالد البتشوی همچنین از وضعیت جسمانی خود به عنوان یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و از اعضای باشگاه اسرای فلسطینی صحبت کرد. آباواش به او هشدار دادند. آباواش او به تدریج با حکم اعدام مواجه شد که منجر به اقدامات غیرقابل برگشتی شد. ما به ویژه در مورد خشونت علیه زنان و مردان در فلسطین نگران هستیم. آباواش ما مسئولیتی نخواهیم داشت و مسئولیتی در قبال عواقب شهادت خود نخواهیم داشت. آباواش این رژیم صهیونیستی است که در این زمینه هزینه های زیادی را متحمل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید