شرایط بازگشت مخابرات با اپیدمی OMicon



در پی درخواست اعاده کارمندان مخابرات، اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی حاکی از آن بود که بخشنامه در این خصوص به ستاد ملی نخست وزیری ابلاغ شده، اما امکان برقراری ارتباط بر اساس ماده 1389 وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در پی شیوع اخیر ویروس Omikron در ایران، برخی از مسئولان و کارشناسان مربوطه خواستار ممنوعیت و بازگشت کارکنان مخابرات شده اند.

مطالعه ای که در ارتباط با خدمات تلفنی مدیریت شرکت مدیریت انجام شده بود منتشر نشد و به مجریان اعلام نشد و تایید شد که پس از اطلاع رسانی به اداره ملی کرونا و اداره کل در این خصوص تصمیم گیری شود. . و آژانس استخدامی – این سازمان باید شرایط مخابرات را مشخص و به مجریه اطلاع دهد.

در سال 1389 هیات وزیران در مورد شرایط مخابرات تصمیم گیری کرد و نه تنها ویروس کرونا بلکه شرایط مخابراتی را در سال 1389 شناسایی کرد. خدمات رفاهی.

در نتیجه در آبان ماه 1399 اداره تاج گذاری کشور تصمیم سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعیین حضور کارگران در مناطق زرد، نارنجی و قرمز را اعلام کرد. مدیران اجرایی این بخشنامه در شهریور ماه سال جاری لغو و حضور پرسنل در تجهیزات با رعایت شرایط تکمیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید