زلزله 209 خانه قمری زنگبار را لرزاند



به گزارش ایرنا، سید قاسم موسوی در مراسم زلزله روز یکشنبه در مرکز مدیریت بحران شهرداری زنجان، جلسه ای را به سیاستگذاران، تصمیم گیران و همه مردم محلی اضافه کرد.
وی گفت: در نتیجه می توانیم خطرات جانی و مالی را کاهش دهیم و مردم را در خط مقدم آمادگی و آمادگی در برابر حوادث قرار دهیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زمانی اقدامات موثری انجام خواهیم داد که مسئولان و افراد ذی‌نفوذ کشور از عواقب این فاجعه مطلع شده و قوانین مناسبی را وضع و اجرای آن را تضمین کنند. خطر آسیب کمی هم داریم.
موسوی به تعقیب و گریز جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه می دهد که در آموزش همگانی نیز سخت کار می کند.
وی گفت: با استفاده از ظرفیت مهتاب خانه ها، مدارس، مراکز آموزشی، تجهیزات و موسسات اجرایی کشور، تمامی آموزش ها را در تمامی سطوح پایه و ویژه ارائه خواهیم کرد.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاقه مندان به دریافت این آموزش ها می توانند با مراجعه رایگان به خانه ها و شعب هلال احمر منطقه از آموزش ها بهره مند شوند.
موسوی خاطرنشان می کند: در جریان زلزله در نیمی از منازل استان زنجان تجمعی با حضور جوانان در راستای آمادگی، آموزش سرپناه و تخلیه اضطراری برگزار شد. کارکنان و داوطلبان.
وی بر آمادگی برای زلزله ای که صدها نفر را کشته و معلول می کند، تاکید کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنگبار گفت: اگر ساخت و ساز پس از نقص ممنوع شود و این امر طبق مقررات مهندسی انجام شود، خسارات جانی و مالی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
موسوی تاکید می کند که سومالیایی ها می توانند با مراجعه به سایت https://khadem.ir/ از آموزش های لازم استفاده کنند.

زنجان پیشرو در آموزش هلال احمر است.
زنگان گفت: جمعیت هلال احمر منطقه در آموزش پیشگیری از بلایا و ارائه خدمات نجات جان پیشرو است.
صفی الله افزود: زمین لرزه ویرانگر روز 5 ژانویه بیش از 26 هزار کشته، 32 هزار زخمی و 5200 یتیم بر جای گذاشت.
وی گفت: در کشور ما باید برای جلوگیری از تلفات جانی، مصدومیت ها و بی خانمانی ها در زلزله و سایر بلایای طبیعی، اقدامی قوی انجام دهیم.
تاکید می کند: به همین منظور جمعیت هلال احمر استان زنجان با ایجاد گروه های امدادی، مهتاب خانه و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی در تلاش است تا به مردم آموزش دهد.
مدیر مدیریت بحران استان زنجان گفت: انتظار داریم همه در این زمینه به هلال احمر کمک کنند و از آموزش رایگان این مجموعه بهره مند شوند.
کرامتی بیان کرد: آموزش رویکرد صحیح امداد و نجات و مقابله با شرایط اضطراری برای همه مردم مهم است و روش های اسکان اضطراری و جابجایی توسط خانواده ها و محل کار افراد بومی انجام شود.
وی در ادامه گفت: با استفاده از تمرینات آرامش خود را حفظ می کنیم و قطعا تصمیم درستی خواهیم گرفت و آسیب کمتر خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران زنگبار گفت: علاوه بر این، نخست وزیر و دولت به بازسازی، مقاوم سازی و مقاوم سازی مسکن روستایی توجه جدی خواهند داشت.
به گفته کرامتی، به طور میانگین 52 درصد از منازل روستایی زنگبار نوسازی شده است که این رقم در کدبنده 62 درصد است.
یادتان باشد کسانی را که اندکی از این حادثه و زلزله متضرر شده اند در نظر نمی گیریم.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، بافت های قدیمی شهری با حمایت مردم نیازمند بازسازی و نوسازی هستند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، دویست و نود و نهمین ماه گرفتگی در سالن مدیریت بحران شهرداری زنجان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، مدیرکل مدیریت بحران و رئیس سازمان مدیریت بحران استان افتتاح شد. شعبه هلال احمر زنجان و سایر مسئولین منطقه ای و شهرستانی.

دیدگاهتان را بنویسید