با وجود تحریم های دیپلماتیک، ایالات متحده برای حضور مقامات پکن در المپیک ۱۸ ویزا درخواست کرده است.



ایالات متحده به منظور ارائه کمک های امنیتی، 18 کارگر چینی را در بازی های المپیک زمستانی پکن به مدت سه ماه ممنوعیت ویزا وضع کرده است.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، هیئتی از مقامات آمریکایی به عنوان بخشی از یک هیئت آمریکایی به چین برای تامین امنیت المپیک تابستانی 2022 پکن درخواست ویزا داده اند. این سوال پس از آن مطرح شد که واشنگتن یک تحریم دیپلماتیک بر این بازی ها اعمال کرد.

به گفته دو منبع و سند منتشر شده توسط ساوت چاینا مورنینگ پست، دولت آمریکا اخیراً برای ارائه «کمک امنیتی» به چین، درخواست ویزای سه ماهه برای المپیک زمستانی 2022 کرده است.

به گفته منابع ناشناس، 15 نفر از 18 نام موجود در این فهرست کارکنان پنتاگون هستند. به نظر می رسد اکثر آنها از مقامات طبقه متوسط ​​هستند. بر اساس این گزارش، ایالات متحده به مقامات چینی اطلاع داده است که در ماه های آینده برای 40 مقام دیگر درخواست ویزا خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

پکن سفر 18 مقام آمریکایی را مانعی برای تلاش های آمریکا برای اعمال تحریم های دیپلماتیک بر این بازی می داند. واشنگتن معتقد است که این افراد نمایندگان رسمی نیستند اما برای ارائه حمایت های ایمنی و پزشکی در بازی ها شرکت خواهند کرد.

این سؤالات توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مطرح شد. پس از اینکه در اواخر نوامبر اعلام کرد که در حال بررسی تحریم های دیپلماتیک برای بازی های المپیک تابستانی 2022 پکن است. آگهی. در 6 دسامبر، دولت اعلام کرد که در اعتراض به “نسل کشی و جنایات علیه بشریت در سین کیانگ، چین” یک مقام آمریکایی را به بازی اعزام نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید