بازیکن گلگوتای گابن متهم شد – پلیس دستگیر نشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام پس از ناکامی های متوالی در تاریخ 25 آذرماه سال جاری کمیته انضباطی را اعلام کرد و گل گهر با برتری 3 بر صفر مقابل استیگال، پیکان و سپاهان به پیروزی رسید. این سه گروه

این رای توسط گل گهر با استفاده از اریک بوکوم بیناما مهاجم گابنی انجام شد. طبق قوانین لیگ، یک بازیکن باید حداقل چهار بازی ملی در لیگ برتر ایران انجام دهد. اریک بازیکن گل مدعی شده است که اریک در چهار بازی ملی پیروز شده است اما این موضوع شکایت اسپند، استیگال و سپاهان را به دنبال داشته است.

در نهایت کمیته انضباطی به استفاده از ایمیل های جعلی توسط فدراسیون گابن که یکی از بحث برانگیزترین رشته های تاریخ فوتبال ایران است برای افشای عاملان آن اشاره کرد.

مورد گلر گابنی منتفی نیست

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتایج سه بازی بدون باخت گل گهر را اعلام کرد اما این باشگاه تا مشخص شدن کامل مقصران و مقصران به این جنجال پایان نداد.

رضا جاودانی، یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این معلم گفت: پلیس فتا با کسی شوخی نمی کند. آنها علاقه ای ندارند. خود پلیس به یک کارفرما نیاز دارد.

جاودانی افزود: این موضوع را به قوه قضائیه ارجاع داده ایم. ما در گذشته پرونده هایی را به قوه قضائیه ارائه کرده ایم اما آنقدر دقت نکرده اند. اما موضوع ارز کشور نیز مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید